Zaterdag 21-9 - wachtdag

21 september 2019 - Schiphol, Nederland

Keurig op tijd van huis vertrokken, maar bij afslag Schiphol hadden we het eerste oponthoud van deze dag al te pakken.... vanaf de afslag tot de vertrekhal was t stilstaan afgewisseld met stapvoets rijden, 25 minuten over gedaan. Inchecken leek heel snel te gaan, geen rij tot de balie maar meteen aan de beurt. En toen.... bleek ik in de aanvraag voor de eta van Theo de 0 en o verwisseld te hebben....  (en met mij nog minstens 3 andere reizigers!) ter plekke en nieuwe aanvragen zou maar 10-20 minuten duren, na 1 uur wachten had ik nog steeds alleen de bevestiging van de aanvraag. Gelukkig was de knul achter de desk zo lief om 'ff Canada te bellen', en kreeg Theo alsnog zijn boardingpas. Bij de douane werd vervolgens Yvonne  haar handbagage nog even apart gehouden. Het wachten op de extra controle van de tassen van mensen voor haar duurde langer dan die van haar, er hoefde niets open en hij was, na 1 blik op Yvonne haar vriendelijke gezicht, toch ineens wel helemaal in orde. En nu zitten we bij de gate en horen we dat er 40 minuten vertraging is....We zouden om 12.40u de lucht in gaan, inmiddels is het 15.05u en het boarden gaat nu eindelijk beginnen!! Eindelijk gingen we om 15.55u de lucht in. Rond 16.05u landden we, bij de kofferband was t weer wachten.. en wachten.... en toen de band stopte, hadden we 3 van de 4 koffers. Dit leverde, naast het gemis van mijn kleding, kaas, pinda's en diverse handig bedacht spullen, nog wat extra administratie op. Wachten op het shuttlebusje zou maximaal 7 minuten duren, dit werden er zeker 27, dus eindelijk waren we rond 18u pas in ons hotel. Na t diner op tijd 'oogjes dicht en snaveltjes toe'.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade