Vrijdag 11-10, dag van vertrek

11 oktober 2019 - Vancouver International Airport, Canada

Gisteravond hadden we de meeste spulletjes al in de koffers gestopt, vanmorgen hebben we de laatste dingen uit de kastjes gehaald. Nog n laatste douche op de camping, ontbijt en daarna vertrokken richting Fraserway.  Het zou ongeveer 20 minuten rijden zijn, we hebben er uiteindelijk zijn 45 minuten over gedaan. Druk op de weg en door wegwerkzaamheden was er regelmatig n baan afgesloten en schoot t dus niet op. Bij Fraserway liep alles heel soepel; we hebben de lekkage en de winterbanden (die er dus vanaf 1-10 onder hadden moeten zitten, maar niet zaten...) nog ff gemeld. Dit scheelde ons uiteindelijk 100 CAD op de rekening van de extra/ teveel gereden kilometers (3200km was inbegrepen, we hebben er ongeveer 4000 gereden...). De service bij Fraserway was super, er stond van alles voor ons klaar: koffie/ thee, broodje hotdog, donuts! Na alle administratie werden we netjes naar t vliegveld gebracht en begon t lange wachten weer... De wachttijd gebruikt om nog enkele foto's aan eerdere blogs toe te voegen. Nu wel op tijd vertrokken. Helaas zitten we alle 4 op n andere rij (20-24-28-40), maar omdat t vliegtuig maar halfvol was, zijn we gezellig bij elkaar gaan zitten. Om 22.30u landden we in Toronto, hier bleven we 45 minuten staan en kregen we ook n nieuwe bemanning. Helaas moesten we ook terug naar onze aangewezen plaatsen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl