Woensdag 2 oktober, Well's Gray Park

3 oktober 2019 - Clearwater, Canada

Vanmorgen rustig aan gedaan. Eerst naar het Visitor Centre voor n kaart van het park. De mannen hadden bedacht om springende zalmen te gaan kijken bij Bailey's Chute, maar deze schijnen er alleen de 1e 2 weken van september te zijn, zei men in t VC. Plannen dus maar bijgesteld en naar Helmcken Fall gereden, 141m hoog. Daarna de Dawson Fall, slechts 20m hoog maar juist heel breed (90m). Op de parkeerplaats bij Moul Falls geluncht, daarna hebben Johan, Yvonne en ik de trail van 2,9km naar de waterval gelopen, Theo bleef bij de camper. Nu onderweg wel n beer gespot, leek niet zo n grote te zijn en hij zat ook te ver weg t bos in om duidelijk op de foto te krijgen. Na onze wandeling (totaal 2 uur) weer terug naar de camping gereden, zodat we nog ff n was konden draaien.

20191002_11414220191002_11432120191002_145823

20191002_125253

1. Ine Paauw van der Plas:
    3 oktober 2019
    Hi astrid, ik kwam er vandaag achter dat je een reis blog aan het bijhouden bent en heb gelijk alles gelezen. Wat een pracht reis en mooie uitzichten op de foto’s! Erg leuk om te lezen, het doet me terug denken aan de camper reizen die ik met mijn ouders maakte in Amerika. Veel plezier, ik kijk nu al uit naar het volgende verhaal!