Dinsdag 1-10, op naar Clearwater

2 oktober 2019 - Mt Robson, Canada

Alberta- tijd kort na 9u vertrokken voor onze rit van zo'n 325km naar Clearwater in British Columbia. Vanwege t tijdverschil, duurt deze dag n uurtje langer. Onze eerste stop was bij t visitor centre van Mount Robson (hoogste berg in Canada, 3954m hoog). Daar ff van de Wi-Fi gebruik gemaakt om mijn verhaaltje van de afgelopen 2 dagen op mijn blog te publiceren. Ook wat folders en, als echte Hollanders, kortingsbonnen kunnen scoren. Dit scheelde toch weer 5 CAD pp bij de River safari in Blue River. We kwamen daar kort na 12u aan, na n snelle lunch startte onze 1e trip, met n catamaran (uhhh.... 2 grote kano's aan elkaar met n loopplank ertussen), om 13u. Dit was n erg rustig tochtje van bijna 2 uur waarbij we geen beer of ander wild gezien hebben. Daarna nog n half uur met n snelle boot, dit was vooral fun. Rond 16u Blue River weer verlaten en de laatste 75 minuten doorgereden naar Clearwater. Deze camping is niet zo groot, 75 plaatsen, we staan ongeveer hutje-aan-mutje....